Lördag

Uppe med tuppen idag. Solen gillar att tränga förbi mina gardiner om mornarna om man säger så. Kanske kan jag till och med få lite gjort innan det är dags för mig, Lina och Johanna att bege oss ner till stan. I stan skall studentpresent till kusin Emelie inhandlas. Hm.. långt ifrån lätt! Kanske ännu lite solning senare idag? Mina ben har fått en väldigt konstig solbränna, solen måste kommit från sidan eller nåt, haha! Ikväll väntas som tidigare nämnt fest hos Erica med lite blandat folk (både kända och okända) och kanske även utgång i stan (är väl bara jag och Johanna som är så dumma att vi går ut helgen innan sista tentan, haha!).

Någon är fortfarande i "skolan"... hehe!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en skön dag i solen!

Postat av: jossan

åh, tänk om solen lyste igenom mina gradiner :)

2008-05-31 @ 08:15:17
URL: http://josefinq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback