Livets små händelser..

Första föreläsningen på Mikro del 2. Fick en rejäl genomgång om vad det är för skillnad på docent, dotorand, proffessor m.m. Mycket.. öh.. lärorikt inom mikroekonomi? Vi studenter har väl kanske för det mesta uppfattningen om att de som blir kvar på universitetet är de inkompetenta som inte får jobb någon annanstans. Kanske vi inte skulle berätta för skrytpelle dock som mer än gärna berättade att han tjänade runt 40-50 000 i månaden. Hehe!

Måndagsmiddag ikväll. Serverades "falsk fläskfilé". Mycket uppskattat. Särskilt av min mor tydligen som var så glad att jag fått i mig riktig mat. Haha!

Imorgon blir det samtal till fabror doktorn (passande så här i strejk-tider). Har varken lust, ork, tid eller råd men är villig att göra nästan vad som helst för att slippa onda njurar igen. Ska eventuellt även bege mig till Jysk och skälla ut den inkompetenta personalen (säger jag nu ja - kommer väl stå där och tacka så mycket i slutänden ändå, hehe!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback