Lite färg åtminstone..

Ännu en heldag i solen på bryggan vid sjön. Förmodligen är det helt klart synligt också.. Konversation med en dam i kön på Willys:
- Åh, har du legat vid stranden hela dagen....
- Hehe, joo. är därför jag börjar anta en rödare färg..
- Det är härligt!

Har svårt att tänka mig att min färg är "härlig". Men den lägger väl sig till imorgon skulle jag tro (och hoppas!!).

Fredag idag. Vad händer? Öhh.. inte mycket! En promenix med Lina om en liten stund men i övrigt blir det nog bara en ensam fredagskväll på hemmaplan. Imorgon vankas det däremot fest på/i (?) Hov med Lovisa och några andra spännande personer. Hm, ingen aning om hur man skall ta sig dit eller var det ligger men det kanske kan bli en spännande utflykt. Hehe!

image748
Bild från förra sommaren. Bikinilinjen är väl ungefär densamma.. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback