Könsbyte..?

Trevlig utgång med mina stjärnor igår! Mycket känt folk ute. Imorgon är det fredag vilket är lika med Fredagsfestivalen och på lördag är det Grisfesten som gäller. På med overallen, en cider i handen och ha jäkligt roligt! Kommer dessutom lite Karlskronastudenter till stan. Vad jag har hört ska det inte bli regn heller (peppar peppar) - lyckan är total!

Såg första avsnittet av "bonde söker fru" igår. Vi var väl mest i jakt på en man till Johanna, det vill säga någon som söker en flicka som har nära till skratt och som har ett nära förhållande till sin mor, då Johanna helt klart är den perfekta svärdottern. Vet inte om vi hittade några som var av intresse. Den som var mest intressant var egentligen killen som var gay. "Vilken kille kan INTE gilla honom?". Men könsbyte var tydligen inte av intresse. Haha!

Jaha? Kanske skulle göra mig i ordning och försöka ta tag i mitt liv? Av någon anledning känner jag redan nu att detta nog kommer att bli ännu en mindre produktiv dag. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback