Jag är helt klart bäst - så är det bara!

Säger som Lotta på Bråkmakargatan; Tänk vad duktig jag är egentligen, jag kan ju nästan allting. Är väl härligt när man vissa dagar kan tycka att man faktiskt duger till NÅGOT. Jag har en säng nu igen - en säng med ben, eller ja medar heter det egentligen. För stunden bryr jag mig inte om att jag egentligen tycker att medar är bland det fulaste som finns, jag är bara otroligt nöjd med min "nya" säng. Nu har jag också en nystädad lägenhet. Plugget? Nja, det har inte blivit så mycket med det idag. Tror jag lyckades ta mig igenom ungefär tio rader i boken. Men strunt i det - jag har ju fått ihop min säng. Och nybäddad med rena lakan är den också. Fan vad nöjd jag är (eller har jag nämnt det innan?)

Får be om ursäkt till Johanna också. Minnet är inte riktigt som det ska vara tyvärr. Är väl åldern, jag fyller trots allt hela 22 år i år, inte undra på att jag börjar bli senil.

image682

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback