Ingen som vet, ingen som vet..

Morgonen började inte bra. Yrsel och illamående. Lyckligtvis lyckades jag efter mycket om och men ta mig iväg till dagens seminare och tur var väl kanske det då bara en av mina tre gruppkompanjoner dök upp. (Seminariets resultat; det är på JET man ska tanka om man är student eller pensionär). Mår i alla fall bättre nu i eftermiddag, om än lite orolig. Var har J tagit vägen? Ingen som vet, ingen som vet..
 
Imorgon blir det räknande av Kompaniets kunder under ett två-timmarspass och eventuellt också lite intervjuer (om nu den fjärde gruppmedlemmen behagar höra av sig!). Kanske borde plugga lite idag? Läsa? Usch, det orkar jag nog inte.. Skriva anteckningar? Mer troligt. Ikväll blir det i alla fall måndagsmiddag hos fröken Stark. Trevligt värre!

Nähä. Nu ska jag bege mig in i Mikroekonomins underbara värld..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback