Grillning på Slottsängen

image693 
Här är det grillning på G. Nä vi använde inte briketterna till engångsgrillen - så amatörmässiga är inte ens vi!
image694 
Här har ni den nya grillen. Målet är att vi ska få behålla den i år, det vill säga att den inte ska bli stulen igen.
image695image696 
Johanna och Malin kastar freesbee. Fler som anslöt sig senare. Bland annat var Lina en riktig höjdare! ;)
image697image698image700 
Förlåt Lina, förstår att du kommer hata mig nu men jag var helt enkelt tvungen att lägga ut den här bilden - den är helt enkelt alldeles för klockren! :)
image701

Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför lyckas jag alltid se helt intelligensbefriad ut på bild? börjar inse att det beror på det faktum att jag faktiskt ÄR helt intelligensbefriad... (men så länge man nickar och ser glad ut gör det inget)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback