Favoritårstiden nummer ett!

Jag älskar denna tiden på året, då träden slår ut i grönska, fjärilarna svärmar runt de nyutslagna blommorna och solen glittrar så fint i sjön här intill. Visserligen nyser jag en hel del just nu (möjligt att det beror på all pollen), men det bortser jag mer än gärna ifrån. Det här är ändå min absoluta favoritårstid - då vårt avlånga land är som allra vackrast. 

Ringt till farbror doktorn idag. Vårdstrejken har gjort att jag får vända mig till de centrala delarna av Växjö (där jag svimmade sist). 

"Slå in ditt telefonnummer, inklusive riktnummer. Avsluta med fyrkant. Vi ringer. halv. elva. i förmiddag."

Alltid lika trevligt att bli så personligt bemött. Hehe! Dags att.. öh.. städa? Efter det blir det nog lite förmiddagsplugg i solen.

image681
Home sweeeeet Home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback