Effektiviteten är hög

Klockan är endast kvart över tolv. Jag har redan hunnit med en cykeltur till sjukhuset i stan (spenderade mest tid i väntrummet och endast fem minuter inne hos läkaren), varit på apoteket och hämtat ut min nya pencilin, varit på en tre timmars lång föreläsning, inhandlat ny kursbok, försökt samordna min grupp (inte det lättaste!), köpt biljetter till Allkåren och ätit lunch. Nu ska jag diska mitt jätte-diskberg och sedan bege mig ut i solen där det vankas läsning. Jysk-killen borde ringa om en stund och ska då rapportera att jag fullföljt mitt uppdrag. Förhoppningsvis har moster Ann-Marie tid även idag så jag kan ta en tripp till Jysk idag igen och få slut på allt det här tjaffset. Oj, måste boka tvätt-tid också - får icke förglömmas. 

Det var nog allt. Känns bra. Effektiviteten är hög. Undrar om dagens läsning kan bli detsamma. Hrm! 

- Hur länge tog du pencilin sist?
- 14 dagar.
- 14 DAGAR??!!
- Ja.. eh.. jo det var det.. 
- Det var.. länge..!! 

 
Jaha. Förlåt då. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback