Denna underbara ledighet..

Ledighet - den underbara ledigheten är äntligen här och jag njuter i fulla drag. Tentan är gjord (åtminstone för stunden), tentafest kombinerat med valborgsfirande i onsdagskväll (superduper kväll!) och sedan hemresa mot Ronneby igår och det är här jag befinner mig just nu. Tröttheten under gårdagen var helt enorm, tentaveckor tar definitivt på krafterna.

Imorgon fyller lillebror Mathias 18 år och det ska firas med hela tjocka släkten. Hehe! På kvällen ska jag ha kul med lilla Josse - vad vi ska hitta på är dock ännu inte färdigplanerat. Vad händer då en fredagskväll som denna? Blir en mycket lugn kväll hemma hos mor och far, möjligtvis en liten träff med Mr. A.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback