Världens falskaste människa?

Vilket vackert väder det är ute. Solen strålar på den klarblå himlen, glittrar så fint i snön (även om jag helst hade sett att marken var snöfri).

Dagen kommer att bestå av att läsa diverse uppsatser, skriva en opponering samt lite planering inför morgondagens presentation. Johanna har varnat mig för att deras uppsats är ett sömnpiller - tur att jag har kaffe redo i skafferiet ifall sömnpillret skulle bli allför starkt.

Har en del telefonsamtal jag måste ta tag i idag också. Suck. Helst av allt hade jag velat avstå från allt.... Känner mig som världens falskaste människa.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Om du är världens falskaste människa är jag en tjej vid namn Bur-ning Desiré


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback