Vad är det för en dag, är det en vanlig dag.. ;)

Klockan sju i morse började Malins bil rulla mot Älmhult och där har jag, Malin och Martin spenderat större delen av dagen och utfört diverse marknadsundersökningar på olika skolor. Eller ja, det hela slutade egentligen med att Martin fick göra alla undersökningarna själv per telefon medans jag och Malin lekte med Harry (som förövrigt är såååå söt!) (Harry alltså). Tror faktiskt att vi kommit fram till en hel del under dagen och absolut fått information som kan vara bra för vårt företag.  

Nu tänker jag (precis som alla rektorer i Älmhults kommun gjort) ta helg! Helgen kommer bestå av.. hrm ja vad kommer den bestå av? Ska tvätta ikväll (jo jag vet, känns ofantligt patetiskt och dumt att göra det på en fredagskväll) och förhoppningsivs kommer även Anton förbi (om han inte missar bussen förståss, hehe). Morgondagen kommer att bestå av hemliga uppdrag samt födelsedagsfest för Malin och Martin på kvällen. Wiihuu! 

För övrigt är det en viktig (hrm) dag idag. Får väl se om min kära mor kan komma ihåg det (verkar dock inte som det).. Om Mamma läser det här nu - kolla in vad det står i almanackan idag egentligen!  

"Hemma kan vi minsann springa ut mitt i vägen - traktorerna får stanna.." HAHA!


image597

Gammal bild på Harry - sist jag såg honom - han var lite större den här gången. hehe!

Kommentarer
Postat av: M.

Det är inget fel på att tvätta en frdagkväll! (det gör jag nämligen med)

2008-03-07 @ 22:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback