Suck!

Okej, jag kan ingenting inför morgondagen - det av en bra anledning (i alla fall enligt mig själv och antar att jag är min värsta kritiker). Så vad har jag gjort för att styra upp situationen idag (för idag har jag ju ändå mått lite bättre)? INGENTING! Läst igenom mina anteckningar EN ENDA gång.. Vad är det för idiotiskt? Varför inte försöka att lära mig det lilla jag har svart på vitt? Varför bara lägga mig ner, hissa vita flaggan och skrika "Jag ger upp!"? Vad är det för jävla stil? Var är motivationen? Var är viljan? Vad är det här för mesig attityd? Är det sån jag har blivit? Vad hände med den gamla Camilla?


Suck.. trött på allt och mest av allt är jag trött på mig själv!

Kommentarer
Postat av: sarah

Cammy, lugna ner dig. Det kommer gå bra på tentan, det gör det ju nästan alltid men om det mot all förmodan inte gör det, så finns det ju omtentor! Du är för hård mot dig själv tycker jag, du klarar mer än du tror. Kram!

2008-03-20 @ 08:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback