Starkare

  • Telefonmöte på bibblan med Carole, verkade som om vår uppsats inte var ett hopplöst fall trots allt (sköönt!)
  • Tog sällskap med Johanna upp mot Ica. Nästan framme kom jag på att jag lämnat plånboken hemma. Suck! Johanna blev räddaren i nöden som fick bistå med ett pengar-stöd.
  • Givetvis hade Ica tillgång till ALLA mina "tur-grejer" (som jag traditionsenligt BÖR ha på tentan), den här gången var det dock inte så viktigt då även hoppet övergett mig. Inhandlade därför (hör och häpna) en Loka med helt NY smak, en liten ask Extra (observera dock att jag redan har öppnat den) och något nytt tuggummipaket (som annars är superviktigt) blev det inte.

Just nu känner jag mig mycket starkare (i alla fall just i detta ögonblick), om inte fysiskt så i alla fall mentalt. Ser fram emot morgondagen, ser fram emot att få komma hem, få ta lite påskledigt, ser fram emot att få överraska farmor i Halmstad på söndag, ser till och med nästan fram emot att få sätta igång med vårt grupparbete så att det blir färdigställt på ett ordentligt sätt den här gången. Ser dessutom fram emot att få flytta ihop med Johanna, även om det är lååååångt kvar tills dess! Är det någon som hittar någon snygg ROSA kristallampa kan ni väl hojta till - DEN ska vi ha!

Har ingen tentaångest inför morgondagen, har inte ens bestämt mig för om jag ska gå dit eller inte. Får se vad jag känner för imorgon bitti! En tenta mer eller mindre i eftersläp kan väl ändå inte spela någon roll. Kursen är dessutom långt ifrån ointressant så att läsa in mig på den en gång till ordentligt gör egentligen inte så mycket (bara det inte blir i anknytning med en annan tenta). Skönt att inte känna någon press, skönt att inte ha någon anledning till att bli besviken, skönt att bara vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback