Slut.

Grupparbetet är så gott som färdigställt, bara finliret kvar och det får vi ta efter påsk. Just nu är orken slut. Död. Hela kroppen är helt bortdomnad.

Så vad ska jag göra en fredagkväll som denna? Malin är i Karlskrona ikväll, hon frågade mig om jag inte ville följa med i bilen och bli avsläppt hemma i Ronneby. För ett ögonblick tändes det en ljus i ögonen.Slog sedan bort tanken, får inte - måste, måste, måste... Så vad ska jag då göra ikväll? Ingen aning. Jag hatar verkligen att sitta själv en fredagkväll, det är bland det värsta som finns (visserligen tror jag inte att någon skulle tycka att en vandrande död mumie skulle vara särskilt trevlig som sällskap ändå), men nu väntas ändå en kväll med ensamheten. Kanske kan vara skönt? Ska snart till Willys med Johanna, ska passa på att köpa lite saker som kan behövas ikväll - bara rå om mig själv!

Imorgon väntas tentaplugg - dags att ta tag i den delen av mitt liv också (ligger lååååångt efter).

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback