Oj, förlåt!

Idag är en sån där dag då allt bara känns bra. Inte för att det är något särskilt som har hänt men jag har bara känt mig glad, som om livet trots allt går att ta sig igenom. Nog för att jag har varit trött idag och nog för att jag har sagt många korkade saker under dagen. Kanske är det tröttheten som gör att jag är glad, att jag inte orkar vara orolig och stressad.

Martin: Jag ska nog gå hem och hänga mig.
Malin: Säg inte så!
Jag: Nej usch.. Då blir jag ledsen.
Malin: Blir du ledsen då?
Jag: Ja.. hur ska vi då hinna klart arbetet?

Jo förlåt, var kanske elakt sagt. Tröttheten har också lett till att jag inte orkat tänka på konsekvenserna av mina uttalanden. Hehe! Strongt av Malin och Martin att stå ut med mig hela dagen - en stor eloge till dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback