Glad påsk på er!

Såå.. Nu var jag nog så färdigpackad och färdigstädad som jag kan bli idag. Vill bara passa på och önska alla Campus-stjärnorna en riktigt Glad Påsk innan jag drar mot sydligare breddgrader (Blekinge)! Njut av er lediga tid från Campus de här dagarna - ses åter i nästa vecka!



Ett tips till alla som ska träffa mig i Påsk
Verkar jag ovanligt förvirrad i helgen beror det på TVÅ saker:
1. Jag hittar inte min klocka. KATASTROF för mig som är väääldigt klockberoende!
2. En av biverkningarna till pencilinen är förvirring. (väldigt bra att skylla på!)

Kommentarer
Postat av: julia

ah. attans. klockan är inte rolig att mista. men jag måste säga att det är shiitfint här. vad du fixat och grejat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback