Gårdagskvällens biverkningar

Lina fick sina födelsedagspresenter under gårdagskvällen. Gissa om hon blev glad?! Bilderna säger mer än tusen ord - helt klart!

I övrigt känner jag inga vidare biverkningar. Ingen huvudvärk eller liknande - sköönt! Däremot har jag väldigt ont i näsan (!!) som jag under gårdagen fick förklarat för mig är av "standardmodell" (Eh, hur fan ser en näsa utav standardmodell ut? Jo tydligen som min men är det positivt eller negativt? Hm...) Finns för övrigt en hel del glas att diska, en hel del flaskor att slänga och en hel del popcorn att dammsuga upp. Det ska göras innan Josse inträder Växjö för att lägenheten ska se någorlunda respektabel ut (borde nog göra mig iordning själv om jag också ska se lite respektabel ut).

Ikväll är det fest igen som gäller - denna gång inträder vi Sivans! :)

image627image628

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback