Förhoppningsvis bättringsvägen på riktigt den här gången!

Usch igårkväll var allt bara skit. Orkade inte med mig själv och än mindre några andra. Insåg inte att det kunde vara så ansträngande att ta sig fram och tillbaka till biblioteket. Helt slut i hela kroppen när jag kom hem (ska tilläggas att det inte tar mer än två minuter att ta sig dit). Tårarna strömmade nerför kinderna när jag tidigt på kvällen la mitt trötta huvud på kudden och somnade in.  

Idag känns det mycket bättre, vaknade upp i morse utan feber - underbart! Tenta imorgon, mindre härligt.. Ska väl gå dit och se hur den ser ut men har inga större förhoppningar om att kunna klara den, kan man knappast ha efter att ha tentapluggat totalt kanske 6-7 timmar den här veckan. Hade ju tänkt hårdplugga lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag men kroppen ville något annat, något helt annat!

Imorgon bär det av mot Ronneby också - längtar, längtar, längtar..  Och på söndag bär det av mot Halmstad där vi ska överraska farmor som fyller 75 år. Hon ringde nu på morgonen och jag fick ljuga henne rakt upp i ansiktet (genom telefonen då) och säga "Men vi hörs ju på måndag, ska ringa och säga grattis då!". Hehe, hon har ingen aning om vad som väntar henne! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback