En lördagskväll när den är som bäst!

Johanna, Malin, Lovisa och jag har nu landat i Växjö igen efter en toppenhelg i Ronneby/Karlskrona. Går inte att beskriva i ord hur kul vi egentligen har haft så tänker inte ens försöka. Förhoppningsivs talar bilderna här för sig själva. Kan i alla fall berätta att lördagskvällen spenderades hos Josse i Nättraby där det vankades fest med melodifestival (det lilla vi hörde), sing star (det lilla Anton och Malin fick sjunga) och alkohol (inte lika lite av). Kvällen kantades av dans och skratt i gott sällskap - en lördagskväll när den är som bäst! Träffade även på ett par högst oväntade personer. Skapade för ett ögonblick förvirring, men ack så kul! Sammanfattningsvis; en bättre kväll hade varit svårt att få samman! 

Tackar samtliga personer i sällskapet för en toppenkväll! Och Malin; Min Mamma var väl inte så farlig ändå va? Hehe.


image579
image580image581image583image584image585

Mycket möjligt att ytterligare bilder dyker upp vid ett senare tillfälle. Hehe!

Kommentarer
Postat av: josse

hehe sööt du e;)
jag tyckte iaf att alla var skit bra på bilden;)
men jag såg inte er o då va ni för er själva;) hihi..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback