En lördag som denna

Ännu en frukostfri dag, tredje dagen i rad nu faktiskt. Kan inte riktigt beskriva känslan men ungefär som att en enda tugga på något skulle leda till att magen blev tvungen till att vända sig ut och in. Nej, det enda jag får i mig nu på morgon är vatten, vatten i mängder (Svar NEJ; jag intog inga alkoholhaltiga drycker under gårdagen).

I övrigt har jag ont i hela kroppen. Som några av mina klasskamrater kanske minns så var jag högröd i ansiktet för ett antal veckor sedan, hade en hög temperatur i kroppen samtidigit som jag frös. Dock infann sig aldrig "feber-känslan", då det känns som om kroppen är gjord av spaghetti och det är tungt att ens lyfta ett glas vatten. Den känslan har istället infunnit sig nu, flera veckor efteråt, dock fryser jag inte så mycket som jag borde göra vid feber. Snurriga tankar..

Idag ska tentaplugget ta fart (ni behöver inte påminna mig om att det är lördag - jag vet). Egentligen vill jag bara ta en värktablett och krypa ner under täcket men så lätt ska det inte gå - nej här ska det pluggs! Med andra ord kommer dagen till största del bestå av städning, diskning och liknande då tankar som "jag ska bara.." hela tiden kommer finnas tillgängliga.

Ikväll är det final i melodifestivalen - wiihuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback