Alperna

"En hälsning från alperna.
Här är det fruktansvärt kallt,
men det är inte allt:
jag är kinkig och ständigt nysande,
läget är inte direkt lysande.
Lyckligtvis finns det gott med bier,
und es schmeckt viel gut enligt mir.
Hoppas du har det bra där hemma,
nu ska jag åka lift
(jag vet att det rimmar illa,
jag har druckit så mycket öl att jag kommer trilla).
Hälsningar Emelie"


Hehe - låter hääärligt att vara i Alperna! ;) Arbetet är så gott som färdigställt nu - underbart! Ska bara läsa igenom allt ikväll och sedan träffas en timme imorgon. Nu tänker jag nog bege mig ut på en cykeltur - mot Willys för att inhandla något att förtära. Kvällen i övrigt kommer att spenderas i min ensamhet på hemmaplan. Inte har jag något att göra direkt. Ska försöka att inte klaga utan bara njuta av att vara ledig för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback