....

Bättringsvägen var nog fel ordval. Känns som om jag ska falla samman...

Hur jag än gör blir det fel. Känner att jag måste vila, bara vila bort all skit - sova, titta på film och annat man gör när man är sjuk. Samtidigt kan jag inte göra det, drabbas hela tiden av en skuldkänsla - tenta på torsdag och jag kan ingenting - måste plugga, måste plugga, måste, måste, måste.. Det hela slutar med att jag sitter där med boken utan att lära mig ett enda dugg då orken inte räcker till.

En väktablett några timmar innan sovdags är förmodligen ingen bra idé. Att gå och lägga sig nu är förmodligen ingen bra idé det heller, kommer bara sluta med att jag vaknar mitt i natten och inte kan somna om. Har i alla fall varit på bibblan nu ikväll och återlämnat boken samt skrivit ut lite papper så kan nog bli en heldag i lägenheten imorgon också, möjligtvis en sväng till Ica.

Fan vad jag längtar till torsdagkväll.....

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe.. Japp.. Tro det eller ej men det är kul :)

Postat av: Emelie

Hehe.. Japp.. Tro det eller ej men det är kul :)

2008-03-18 @ 21:39:08
URL: http://emeliecharlotte.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback