Blivande pyromaner?

Landade åter i Växjö igen någon gång innan klockan slog tio. Har sedan spenderat dagen ute i solen tillsammans med Lina och diverse anteckningar om mikro I. Ser verkligen fram emot den dagen då jag kan lägga mig ute i solen utan några ekonomiböcker och dessutom utan dåligt samvete för att jag inte har dem med mig. Längtar efter lata dagar på stranden med en BRA bok och en jäkla massa bad. Just det, måste uppmärksamma alla om att jag tog årets första dopp (givetvis i havet) igår på Aspan (okej det kanske var någon månad försenat, sluta att håna mig för det nu!). Ikväll skall jag ta en sväng till Furuby där jag ska umgås med min lilla Favorit. Kanske blir ett dopp även där (första sjö-doppet för i år i så fall). 

Bloggbesökarna tenderar att minska under sommartiden. Vanligtvis brukar även mina blogginlägg minska i antal. Får dock se om de minskar lika mycket i antal i år som föregående år med tanke på att jag nu kommer att spendera i stort sett hela min sommar i Växjö. Å andra sidan finns det kanske inte så mycket spännande i mitt liv att skriva om under sommarmånaderna framöver. "Idag har jag jobbat". "Idag har jag jobbat igen". "Ytterligare en dag på jobbet". Fast vid närmare eftertanke brukar nog mina blogginlägg mest handla om "Idag har jag pluggat". "Idag har jag pluggat igen". "Ytterligare en dag med plugg". Spännande värre!

Jag och Lina funderar på att bli pyromaner.. vad tror ni om det?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback