Söndag på ett folktomt Campus

Kvällen före första arbetsdagen - hur är läget? Börjar uppkomma en del nervositet. Jag och Lina skall cykla hemifrån halv sju imorgon bitti. Halv sex skall någon av oss skicka ett kontrollsms till den andra för att verkligen se till att ingen av oss försover oss första jobbardagen.
 
Hur har dagen varit annars? Vaknade vid nio. Tog en cykeltur till Willys där det blev veckohandling. Jag och Lina har gjort våra cyklar glada genom att tvätta dem, pumpa däcken och skvätta lite olja på kedjan. Efter det bar det av till biblioteket för att få in så mycket mikroekonomi som möjligt. Har tvättat, diskat och städat. Ser dessutom ut som om jag har gjort även min dator glad genom att göra den frisk från alla otäcka sommarvirus den hade åkt på (peppar, peppar och ta i trä - AJ!). Sammanfattningsvis har det varit en hyffsat effektiv dag som avslutades med grillning (eller jag fungerade som sällskap när de andra grillade) på Slottsängen med fem andra prickar.  

I övrigt har jag knottbett på hela j*vla kroppen. Ska aldrig mer sätta min fot i Furuby under kvällstid (eller ja, inte på ett tag i alla fall)!


"Palla shiden.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback