Maskiner från helvetet

Får kanske göra en liten rättelse från gårdagens blogginlägg och säga att Anton nog är rätt okej ändå (han har varit min personliga it-support idag när datorn vägrade starta så får nog vara lite snäll i alla fall idag). Går bara att konstatera att datorer är djävulens verk som är till för att driva folk till vansinne. I övrigt har dagen sett ut som de allra flesta dagar har gjort den sista tiden. Jobb, kaffe, jobb, lunch, jobb, kaffe, jobb, hem. Har inhandlat en ny kalender så nu skall jag bli vuxen igen. När jag gick på gymnasiet kunde jag knappt leva utan min loggbok men numera har jag väldigt svårt att skriva ner saker i förväg. Från och med nu skall det bli ordning och reda i mitt liv igen (hm, har jag inte skrivit det där förr?).

Dagens faktum; man skall ha respekt för åskan och blixten. Man är inte så säker som man tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback