Tröttare än tröttast

Var en kul afton igår. Det känns idag. Inga biverkningar från alkoholen överhuvudtaget (drack nästan ingenting) men väl är tröttheten påtaglig på grund av sömnbrist. Hamnade väl i säng närmare halv fyra. Wiihoo! Förfest hos Erica på Hov. Att bara hitta dit var en utmaning i sig. Tur att vi hade vår "scoutledare" Lovisa med oss. Hos Erica vankades det drickspel i flera omgångar, ett evigt rökande (inte för min del då), otroooligt starka chilinötter, "sexigt" krypande och ett väldigt tjatter från sju lite lulliga tjejer.

Taxituren till stan var även den en speciell händelse bara den, eller snarare min, Johannas och Marias uteblivna taxitur. Vi var mycket irriterade då taxibilen väl dök upp 35 minter försent, det vill säga 35 minuter efter att de andra redan åkt in. Efter att Maria hade skällt ut (?) taxitelefonisten fick vi till slut resan under halva priset. Hehe! På bussen hem utspelades frierier (?). Kan meddela att jag egentligen skulle befunnit mig på Slottsängen halv sex i morse där dagen skulle börja med en romantisk picknick (med varma smörgåsar med salami på, hrm!) och sedan vidare till slottet för att genomgå ett giftemål med en polisstudent (förmodligen en mycket bakis sådan också). "Kärlek vid första ögonkastet". Kan vidare meddela att jag inte dök upp. Hehe!

Ska försöka mig på lite tentaplugg idag. Motivationen tryter rejält coh ligger därför enormt mycket efter. Det tar vi i.. hm, eftermiddag?


image750 
Drickspel!
image753
Flyyyygplanet :)
image754 
"Hej jag heter Camilla och jag är gravid i.. hm.. 5:e månaden?" haha!image756 
Jag och Johanna
image757 
Jag med min stora favorit här i livet - Louie!image758 
Erica och Frida
image759
Frida - äntligen fångad på bild!
image760
Erica och Pernilla - haha!
image761 
Jooey flashar i stan..
 image762
Jag försökar hänga på! haha!image763
 Louie och Icca (och en jäkla cancerpinne, hehe!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback