Så det så.. !!

Då var tentan gjord och jag befinner mig just nu på "hemhemma"-plan i Ronneby. Blir dock ingen långvarig vistelse utan återvänder nog till Växjö på lördag.

Ni har skrattat åt mig. Ni har trott att jag har överdrivit. Ni har kanske till och med trott att det är något som jag har hittat på. Men se där har ni fel Johanna, Malin, Emelie och Lina! På väg hem från busstationen idag såg jag det än en gång - mannen som gick ungefär 7 meter framför mig blev attackerad av en FISKMÅS! Jo, det är faktiskt helt sant! Mannen blev rädd och började springa och jag likadant, fast jag sprang åt motsatt håll och över gatan. Så där ser ni - det finns visst aggressiva fiskmåsar som attackerar människor som går förbi deras revir - så det så!

Trots att ni inte riktigt trott mig tidigare skall jag önskar er en glad sommar tills vi ses snart igen (vissa ser jag tidigare än andra)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback