Pluggfri afton

Ännu en pluggdag i solskenet har gått. Imorgon skall det sista tryckas in. Önskar att det sista inte vore så mycket. Vet inte vad jag ska fokusera vet inte vad jag inte kan, vet inte vad som är vettigt att kunna, vet inte om jag orkar göra något överhuvudtaget. Har i alla fall beslutat mig för att ta en pluggfri kväll nu med Gossip Girl och Desperate Housewives (de mest tjejiga programmen som finns!).
 
Längtar hem, hem till Ronneby och till sommarstugan på Aspan.. underbara Aspan.. Omtentaplugget lär få vänta lite, jag måste mellanlanda i Blekinge innan midsommar, så är det bara!

Kommentarer
Postat av: sarah

Lycka till på tentan på torsdag Cammy! Snygg profilbild föresten:-)

Postat av: Camilla

Haha. ja jag är mkt nöjd! ;P

2008-06-04 @ 09:25:09
URL: http://camiiiilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha. ja jag är mkt nöjd! ;P

2008-06-04 @ 09:25:23
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback