Ord.

Jag vill göra upp planer, stora planer över vad mitt liv skall innehålla framöver, vad som skall hända, när det skall hända och vart det skall bära av. Samtidigt skräms jag av alla planer, jag vill inte hoppas, jag vill inte tro. Egentligen vill jag nog bara veta, eller är det just det jag inte vill. Äh, jag vet nog inte vad jag vill.. Men jag känner ändå en längtan efter att ta ett steg framåt, till nästa nivå. Det behövs någon skillnad, någon uppgradering och helt enkelt något mer, något litet extra. Jo det är sant, jag har många gånger tvivlat och visst gör jag det  många gånger än. Allt som behövs är en fingervisnig och mina tvivel skall aldrig mer uppstå.

Ord är bara ord. Att visa ordens betydelse är något helt annat och förmodligen ingenting du har funderat på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback