Konversation med Minstingen

Lillebror: Jag kan väl kanke komma upp till dig på lördag och sova där till söndag?
Jag: Jag är ju inte hemma då, jag kommer ju hem till helgen då det är sailet.
Lillebror: Kan inte du och jag gå på sailet på dan då?
Jag: Tror inte det går, Johanna och Lovisa ska ju följa med hem.. Men du, vi får hitta på något kul sen när jag slutat jobba, bara du och jag! Vi kan ju åka någonstans en helg, till Öland, Liseberg eller något..
Lillebror: Vi kan väl åka och hälsa på Anton?

Naaaaw... så nu ska jag och Lillebror försöka planera en helg då vi kan åka ner till Anton i Lund och eventuellt alla tre tillsammans ta en tripp till Köpenhamn och gå på Tivoli. Detta är dock inget jag har diskuterat med mor och far ännu.. hehe!


Kommentarer
Postat av: sarah

Haha, jo jag har förstått att ni har en hel del av dem på Ikanobanken också=) Vilken söt lillebror du ha föresten=)

Postat av: malin

simon är ju bara för söt...:)

2008-08-04 @ 19:32:46
URL: http://malinst.blogg.se/
Postat av: malin

simon är ju bara för söt...:)

2008-08-04 @ 19:32:53
URL: http://malinst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback