En hel helg med semester

Sovmorgon imorgon var den enda tanke jag hade i huvudet igårkväll när jag slöt ögonen. Klockan sex vaknade jag till, försökte panikartat somna om men icke. Halv sju låg jag helt klarvaken och stirrade upp i taket. Är det verkligen lagligt att gå upp innan klockan sju en ledig lördagsmorgon?

Tog en mor-och-dotter-kväll igår. Gick ut och åt med mamma och tog sedan en kvällspromenad i den underbara sommarkvällsvärmen i Brunnsparken. Träffade på Leif ifrån Mathuset samt hans något märkliga vän. "Ja nu för tiden är man ju stel i varje lem utom i en och förr var det tvärtom!". Något pressande skratt. Blev kanske inte bätte av att mamma ville ge ett svar och lyckades få fram "Jo, jag kan tänka mig det..". Haha!

Idag blir det först lite shopping i Karlskrona (alldeles ensam - gud så skönt!) och sedan förhoppningsvis lite sol på altanen. Ikväll är det en liten klassfest hos Lova som gäller, en så kallad klassåterförening från gymnasiet. Verkar dock inte vara så många som dyker upp men skall bli rätt trevligt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback