"Vad frågar de efter??!"


Gick hem tidigare än väntat idag. Huvudet orkade inte mer! Det slutade att fungera någon gång efter att jag irriterat sagt "Men jag fattar inte den här uppgiften; vad är det de frågar efter??!" och de övriga svarar "Men Camilla, det där är ju facit!". Ajajaj, då är det illa..

Har varit här i Växjö i en och en halv vecka nu och det känns redan som en evighet. Jullov? Kan det verkligen ha varit alldeles nyss? Hade allt behövt ännu ett lov just nu - åtminstone lite tid som ägnas åt något annat än tentaplugg. Blev nudlar till kvällsmat, orkade inte göra något annat. Tröttheten har tagit överhand och jag ser fram emot en slö-titta-på-tv-kväll i min ensamhet. 

Vilken tur att vi beslöt oss för att boka den där skidresan - den gör att jag överhuvudtaget har en möjlighet att överleva veckan ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback