"Vad är exponentiellt i en exponentiell utjämning?"

Dagens sensation; Föreläsaren har lärt sig att säga ordet MINIRÄKNARE istället för fickräknare (han använde visserligen bara ordet en gång men ändå ett framsteg).

För övrigt kan man undra om alla professorer på universitet/högskolor får genomgå något sorts märklighets-test innan de anställs. För nog finns det flera orginal till föreläsare på universitetet i Växjö alltid.. Var har de egentligen hittat alla dessa märkliga människor?


Nu väntas plugg. Inte många pluggdagar kvar till tentan. Gaaah..!! Tentaångestens lilla frö har börjat växa.




Svaret på rubriken kan jag tyvärr inte riktigt förklara. Själv tycker jag att det är  svårt nog att ens kunna uttala frågan.  

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag undrar om det finns någon som skulle vilja teckan en tatuering åt mig? Vill ha en ängel/älva men vet ingen som skulle kunna teckna den åt mig, Så tänkte höra om det finns någon. Hör jätte gärna av dig i så fall.

Postat av: :: N A D I A ::

Sv. I know. Vad dom hittar på nu för tiden! ;D

2008-01-14 @ 19:20:54
URL: http://zooega.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback