Tentaplugg..

Tänk om man kunde få göra tentan på fredag tillsammans med någon - då hade jag, Malin och Martin klarat det här galant! Hela förmiddagen har ägnats till att göra övningstentor tillsammans med dessa filurer (Malin bara en del av tiden) och första övningstentan känns nog ändå inte helt omöjlig. Med lite noggrannhet och  kontrollräkning hade man nog kanske till och med klarat den.

En och en halv pluggdag kvar (om man räknar bort förmiddagen på fredag). Jag ska klara det galant - så är det bara (även om jag så kuggar så ska jag göra det med glans!)!

Snart dags att bege sig iväg till biblioteket (mitt andra- eller till och med första-hem den här veckan)..

Besök universitetsbiblioteket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback