Sjukt dåligt

I brist på annat att göra (eller i ett försök att lugna mina nerver innan tentan) har jag städat ur datorn en aning. Tagit bort musik, bilder, filer m.m. som är onödiga att ha. Då jag var i full färd med detta hittade jag en hel mapp med låtar som en viss person lagt in på min dator för ungefär 1,5 år sedan. Någon som har hört talas om "Dom viktiga skorna", "Keffat liv" och "Färska prinzen"? Hur som helst är det sjukt dåliga låtar som dessa har spelat in (nog bland då sämsta jag någonsin har hört och jag brukar ändå tycka att dåliga låtar ibland kan vara så dåliga att de till slut blir ganska bra ändå - hrm, snurrigt värre!). Ändå kunde jag inte låta bli att spara filen - förknippas med en del minnen.

Hittade även en musikfil som en viss person skickade till mig i höstas någon gång. Minns att jag då tyckte att den var hyffsat dålig men en ganska bra låt då man behöver lugna nerverna lite innan tentan..
 
Kanske skulle titta lite på anteckningarna ändå? Hm, vill, vill inte, vill, vill inte.. Ibland är det lika bra att inte veta hur dålig man är (även om jag i detta fallet är ganska medveten om mina begränsningar). Hur som helst - tänk på mig och håll tummarna extra hårt mellan klockan 14-19 idag, då jag sitter i en tentasal och våndas något enormt över alla statistikuppgifter..


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Usch, ja hatar dåliga låtar! Kram

Postat av: Daniel

Mina tummar värker eftersom jag hållit dem extra hårt för din skull

Eftersom du pluggat flitigare än en arbetsmyra kan jag bara förvänta mig att du klarar statistiken. Det finns inget annat :)

Vad gäller saken att se tentan som ett kunskapstest bygger det på hur man subjektivt vill se på saken. Det är, med andra ord, upp till en själv att bestämma över sin egen värdering :)

2008-01-18 @ 18:16:21
URL: http://kratzek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback