Sällskapssjukan

Dagen har knappast varit lika produktiv som gårdagen och ändå har jag då spenderat ett antal timmar på biblioteket med min logistik-bok.. eller ja kanske inte så mycket tid med min bok egentligen utan mer med mina studiekamrater. Läsningen fick väl egentligen inte fart förrän Johanna bestämt sig för att överge oss. Haha! Förlåt Johanna!

Precis ätit en tallrik med soppa så nu är jag mätt och belåten. Ikväll ska jag.. ja vad ska jag egentligen göra? Är det något på tv som ens är värt att se? Möjligtvis "unga mödrar", ett rätt intressant program men i övrigt inte mycket att hänga i julgranen.

Kanske kan ringa ett par telefonsamtal för att boka sällskapssjukan som har drabbat mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback