Raggningsreplik

Har väl egentligen inte så mycket att skriva idag (för en gångs skull). Dagen har givetvis bestått av panikplugg då det vankas tenta imorgon. Just nu känner jag mig ganska lugn, inte för att jag kan utan snarare för att jag har gett upp. Det jag inte kan nu lär jag inte hinna lära mig tills imorgon - det får bli som det blir helt enkelt.Vill bara fokusera på EN enda sak nu - skidresan! Jiiihaa!

Raggningsreplik inför skidresan - "Jag har inget under understället!" HAHA! Sexigt värre...

Kommentarer
Postat av: Kluriga Sture :P

Lätt att jag ska använda mig av denna superba raggningsreplik.

Postat av: Camilla

Haha, jag också.. för det som händer i Sälen stannar väl i Sälen? HAHA! (OBS - skojade bara för er som inte fattade det!)

2008-01-18 @ 09:12:27
URL: http://camiiiilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback