Privat moln

Hösten 2006 - Jag flyttar till Växjö och det sägs att Växjö är Sveriges regnigaste stad. Typiskt!

Sommaren 2007 - Jag tar sommarlov och flyr till Ronneby. Ronneby utnämns till sommarens regnigaste stad.

Början av vintern 2007/2008 - Jag befinner mig i Växjö och Växjö utnämns till den stad som har haft minst soltimmar under den tidiga vintern. Futtiga 20 minuters sol i Växjö under December till skillnad från en "normal stad" som exempelvis Stockholm med 24-25 timmars sol!


Slutsats; Ja det vi kan konstatera är att jag har ett privat litet mörkt moln över mig som förföljer mig vart jag än går...

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Oj, men jag är säker på att det bara är tillfälligheter! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback