Pratkvarnen nr 1

Heldag på bibblan idag igen (såklart!). Uppstod en diskussion i vårt lilla grupprum och tydligen var de flesta eniga om att jag var den största pratkvarnen i rummet. Nog för att jag vet att jag ibland har svårt för att hålla tyst men jag kan väl då inte vara ensam om förstaplatsen, eller? För visst kan jag säkert prata en del men inte är de andra så sena på att haka på. Vad hände med den gamla goda tiden då jag ansågs vara tyst och mest höll mig i bakgrunden? Ett mellanting kanske inte vore helt fel egentligen?

Kvällen ska bestå av städ. Julen ska städas ut! Tog ner julgardinerna och strök och satte upp de andra gardinerna samtidigt som jag lagade mat. Nog är jag effektiv alltid och maten brändes faktiskt bara lite grann. Tomtarna har åkt ner i en låda och nu ska jag bara ta bort mina julstjärnor också så har vardagen gjort ett rejält inträde i lägenheten igen.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej. Vad blev det för mat? Brända mandlar?

2008-01-10 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback