Nytt syndrom

Då är det bekräftat; det finns något som liknar bibliotekssyndromet men som är något helt annat; dock har detta syndrom ännu inte fått något namn. Hur som helst är symtomen desamma som för bibliotekssyndromet; man säger märkliga saker som helt plötsligt blir hysteriskt roliga och sedan skrattar man något enormt utan att ha en aning om varför man skrattar eller vad det ens var som var så roligt. Skillnaden mellan bibliotekssyndromet och detta andra syndrom är att det även kan drabba de som inte är i närheten av ett bibliotek.

Detta syndrom drabbade mig, Lovisa och Johanna igårkväll när vi skulle gå och se Arn på bio. Helt plötsligt var det väldigt mycket som var hysteriskt roligt och jag antar att uppsynen av oss då vi gick gågatan fram någon gång efter elva på kvällen (efter bion) såg allt annat än nykter ut (bör poängteras att vi vid tillfället inte intagit en droppe alkohol eller något annat drogklassat preparat heller för den delen). Det vi kan konstatera är i alla fall att expediten på Videomix var en väldigt trevlig individ (även om han tyckte att jag nog hade gjort mig förtjänt av att kallas för satmara) och att Johanna och Lovisa kan bli Växjös nya stora våldtäktsmän(kvinnor kanske?) då de hade stora planer på att hoppa på två individer som kom ut från en restaurang (tydligen väldigt snygga sådana). För övrigt var väl Arn okej men inte mycket mer än så. Särskilt rolig var den väl kanske inte förutom att de gång på gång använde ordet "köttsligt umgänge" något som gjorde att åtminstone jag och Lovisa inte kunde hålla oss för skratt, för att inte tala om vad som hände då Arn skulle kyssa sin älskade och Lovisa utbrister (en ganska hög viskning) "Ojojoj, nu blir det snusk!". HAHA!

Nä nog om detta högst oseriösa prat. Folk som inte vet vem jag är kan tro att jag är en högst oseriös människa (hrm!). Därför är det väl bäst att tillägga att jag har spenderat hela fem timmar på biblioteket idag - högst ambitiöst med tanke på att det är söndag och knappast något som en oseriös människa skulle göra. (Sen kanske det egentligen inte bör tilläggas att jag inte gjorde mer än fyra uppgifter under denna tid men det är en annan sak!).


Kommentarer
Postat av: Minna

svar: haha ja, och RESPEKT LÄN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback