Nyår

Nytt år, ny tid, ny start och nya möjligheter.. I år ska jag skärpa till mig så, jag ska studera flitigt, inte slösa upp för mycket pengar på utgångar, jag ska diska efter varje måltid och inte låta disken växa till stora högar, jag ska dammsuga varannan dag så det inte uppkommer stora dammråttor under sängen, jag ska... Äh, vem fan försöker jag lura?! Lär inte blir ett dugg bättre detta år!

Nyårafton var i alla fall underbar - firades i Växjö tillsammans med mina bästa. Blev trerätters (beställd - vi orkade inte laga mat själva!) hos Malin och sedan utgång på Grace inne i stan. Stod på uteserveringens trappa vid tolv-slaget och jisses vad kallt det var klädd i enbart klänning och med jackan i garderoben. Malin, Johanna och Emelie var som bortblåsta så vi andra två stod där tappert på trappan i 5-10 minuter. 
- S-s-ska v-v-vi g-g-gå in?
- V-v-v-vänt-t-ta lit-t-t-te t-t-till b-b-b-b-ara...


Ytterligare ett par dar i Ronneby och sedan bär det av till Växjö igen - till (o)verkligheten och allvaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback