Noll

Ensam igen. Mister har begett sig hemåt. Lite tomt här just nu - är bara jag och disken!

Imorgon ska jag börja om på noll. Dags att ta tag i logistiken. Läsa, räkna, kämpa! Måste även ta tag i mitt övriga studentliv. Vad hände med alla fester? När försvann plötsligt dessa ur mitt liv? Sist jag var ute på Campus var.... hjälp, min födelsedag?!  Hur som helst var det vääääääldigt länge sedan så jag hoppas att åtminstone någon av Campus-stjärnorna har lust att hänga med ut nästa helg?

Tiden står stilla. Tankarna rusar. Sårbarhetens centrum. Vakande öga. Sluta innan slutet?


image538

Rofylld bild tagen från tåget på väg hem från Sälen. Lägg märke till de märkliga men ack så vackra molnen (samt den snygga bilden i vänsra hörnet, hehe!).



Kommentarer
Postat av: malin

det är ett rymdskepp. utomjordingar kommer för att attackera oss. jag är helt säker...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback