Något vettigt?!

Jaha, så mycket för den nystarten.. Förmiddagen har bestått av att snooza i en halvtimme, till sist masa mig upp och in i duschen, diska berget av disk, tänka att jag borde plugga, läsa diverse bloggar samt blt och sydöstran på internet, läsa några ytterst få sidor i logistikboken (oj vilken prestation!) samt komma med insikten att jag är ofantligt skoltrött just nu (vilken överraskning)!

Drygt en timme kvar till räkneövning. Efter det väntas förhoppningsivs (öh, eller nåt...) plugg och sedan en traditionell måndagsmiddag hos Johanna ikväll.

Ehh.. kanske skulle göra något vettigt?


image540

Ja jag är trött - Daaah...

Kommentarer
Postat av: Julia

Js, skolttrött var förnamnet...Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback