Mycket spännande liv

Öööööö - Ööööööööööö - Ööööööö - HÄR KOMMER CAMILLA AIRLINE KAAABOOM! 

Sex timmars plugg på bibblan är väl ändå inte så dåligt? Att jag dessutom hunnit med en sväng till stan på förmiddagen gör att jag nästan kan kallas för effektiv. Visserligen har kanske inte dagen på bibblan bestått av enbart av plugg om man säger så. Vika pappersflygplan är en väldigt trevlig syssla som man borde göra oftare. Emelie, Lina och Pia verkade verkligen uppskatta Johannas och mitt påhitt. Hehe.

Vad händer annars i afton? Tänkte att jag skulle ta tag i min tvättkorg. Minst sagt behövligt! Disken ser också lite halvt hotfull ut så kanske är lika bra att ta tag i den också. Jo, jag förstår verkligen om ni är avundsjuka på mitt otroligt spännande liv...


Kommentarer
Postat av: Fridah

** ja det har vi nog alla haft, :):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback