Leende

Mår bra idag. För första gången på mycket länge känner jag mig som mig själv igen, som den Camilla jag en gång var. Har fått saker och ting gjort, sånt där jag tidigare inte orkat med, allt i en väldig fart och allt med ett leende på läpparna. Ingenting har varit jobbigt, ingenting har känts omöjligt och för en gångs skull känns allt bara bra. (Jag svor inte ens när jag insåg att den ena tvättmaskinen inte funkade!)
 
Klockan är mycket men fortfarande pigg. Men när jag väl kommer i säng ska jag somna med ett leende på läpparna..

image541

Ser fram emot helgen - träffa världens bästa Louie som jag inte har sett på evigheter och sedan utgång på lördagkväll med mina Campus-stjärnor - kan det bli bättre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback