Kväll med ensamheten som sällskap

Helgen är här. Fredagkvällen har varit vit som snö (inte vädret då!) - inte en droppe alkohol. Ätit tacos med Malin och Martin och just nu tittar jag på Let´s dance här hemma i min ensamhet. Carl-Petter från "Bonde söker fru" ska ju tydligen vara med - har inte sett honom dansa ännu men han är helt klart min favorit!

Kan ni gissa vad jag har gjort hela dagen? Jo mycket riktigt har jag pluggat! Känns som om jag har förvandlats till en riktig toffel som inte gör annat än att tentapluggar. Suck! Imorgon ska jag i alla fall ta ledigt från allt vad statistik innebär och beger mig istället  mot Älmhult för att fira Stefan som fyller 25 år (Givetvis innebär Älmhult även IKEA - Jippie!). På kvällen blir det bio (Arn) med Lovisa och Johanna.
 

Och Malin - jag har slagit mitt rekord på mobilen än en gång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback