I´m back!

Hemma igen! Ska strax slänga mig i sängen( I MIN egna säng!). Resan har varit toppen och att komma tillbaka hit känns.. ja det känns fruktansvärt rent ut sagt! Nu väntar allvaret, allt det tunga och jobbiga som jag slagit bort ur huvudet den sista veckan ska jag nu ta tag i. Var ska jag finna motivation? Vad ska jag nu se fram emot? Sommaren? Öh.. är ju ett tag tills dess.. Imorgon väntas i alla fall en tentagenomgång (tydligen!) och ett tentaresultat som jag bävar inför. Ska väl även försöka få fart på mitt logistik-pluggande (suck !!)

Återkommer med diverse spännande historier om äventyren i Lindvallen och även lite bilder på fem ekonomer som försöker överleva i de snötäckta backarna. HAHA - vill med all säkerhet inte missas! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback