Haha!

Bäst att förvarna INNAN ni läser det övriga; Jag är ofantligt trött och har nog drabbats lite grann av bibliotekssyndromet trots mitt korta besök där. Hur som helst har hittade jag dessa söta figurer när jag var i jakt på ngt annat. Tihi!


Det här är Orvar den försiktige. Orvar är tyst, långsam, försiktig och ibland rädd för myggor. Han tycker om att prata i telefon med de tre små fisarna. De tre små fisarna heter Prutt, Brak och Fis och dessa luktar  som fotsvett, gammal disktrasa och en skruttig fabrik. De hjälper alla barn som gjort sig illa och skrämmer iväg dumma vuxna. Deras stora idol är Orvar den försiktige.


Det här den vilda ormen Wilma. Yrvädret Wilma gör inte som hon blir tillsagd utan bara som hon själv vill. Hon är kär i monstret Mange.

 
Det här är Monstret Mange. Alla är jätterädda för monstret Mange men han är inte så farlig som han ser ut. Han kan ändra färg och hans favoritmat är pärmos och metmask.



Svar till Johanna; Nej jag har INTE rökt på eller något liknande.. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback