Dagen innan skidresan

Upp tidigt, bege sig ner till stan tillsammans med Johanna. Skulle ENDAST vara sällskap men slutade med att jag gjorde av med långt mer pengar än jag egentligen hade råd med. Resten av dagen ska det tvättas, städas och packas. Måste upp på vinden och hämta min stora resväska (Huu, denna läskiga vind!). Ikväll blir det filmkväll med Malin, Johanna och Lina. Vi ska värma upp inför morgondagen med Sällskapsresan, Snowroller. Oh yeah!



Riktigt avundsjuk på Stig-Helmers nässkydd. Med ett sådant på mig hade ju jag blivit hetast i hela skidbacken..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh älskar Sällskapsresan.. Hoppas ni får kul..Kram Emelie

Postat av: Maria

hahaha vi laddade precis upp med 1:a Sällskapsresan, du vet den med Suntrip till "Neuevo Estocolmo" aka Playa del Inglés, dit vi ska på torsdag =) Längesen jag såg dem nu. Garva halvt ihjäl oss, Stig-Helmer är ju bara för söt, så tafatt och gubbig =)
Hoppas du får en lovely semester!

2008-01-21 @ 21:19:46
URL: http://vmariav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback